Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA
1) Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Komfi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino Komfi.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Šiviljstvo "Heart still", Vida Kočevar s.p., Črešnjevec pri Semiču 16b, 8333 Semič, davčna številka: SI 75822083, matična številka podjetja: 5168249, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Komfi.si).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Komfi.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Komfi.si in kupcem. 
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. 
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja. 
Z uporabno spletne strani www.komfi.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani. 
Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.

2) Dostopnost informacij

Komfi.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
1. podatke o podjetju Komfi.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene; razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, 
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
9. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi

3) Spletna trgovina

• Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave: www.komfi.si.
• zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.
• Za nakup v spletni trgovini, se uporabnik ne rabi registrirati.
• Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije) so približne. Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.
• ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene. Količine objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.

4) Pravica intelektualne lastnine

• Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
• Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletne trgovine.

5) Oznake artiklov

• Artikel z oznako "Novo" je na novo dodan artikel v ponudbo Komfi.si.
• Artikel z oznako "Odprodaja" ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
• Artikel z oznako "Trenutno ni na zalogi" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi v centralnem skladišču Šiviljstva “Heart Still” Vida Kočevar s.p. 
• Artikel z oznako "Razprodano" ni več dobavljiv. To pomeni, da artikel ne bo več dobavljiv.
• Artikel z oznako "Znižano" kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno.
• Artikel z oznako "Zadnji kos" je zadnji kos tega artikla na zalogi v centralnem skladišču.
Vsak kupec mora nakupno odločitev sprejeti sam in Komfi.si zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

6) Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Komfi.si in kupcem je v spletni trgovini Komfi.si sklenjena v trenutku, ko Komfi.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Komfi.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu je mogoče le ob dogovoru.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Komfi.si

7) Načini plačila

Komfi.si omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu*
• z nakazilom na račun Šiviljstva “Heart still” Vida Kočevar s.p. po ponudbi/predračunu**

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Šiviljstva “Heart still” Vida Kočevar s.p. po ponudbi/predračunu.
**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

 8) Izdaja računa

Komfi.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v natisnjenem formatu skupaj z naročenimi izdelki na naslov kupca. 
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov ob plačilu. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
 
9) Cene in davki

Vse cene so izražene v EUR (eurih). Cene izdelkov vključujejo davek na dodano vrednost (22% DDV). Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. 
Cena standardne dostave je zaračunana na koncu nakupa in znaša 2,95€ (2,42€ + DDV (22%)).V primeru plačila z gotovino ob dostavi na dom (plačilo po povzetju), se strošek poveča za 1 € oziroma po ceniku Pošte Slovenije. Pri delni dostavi vam bomo naročilo razdelili na več pošiljk. Artikle, ki so na zalogi, bomo poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo vam bomo strošek dostave zaračunali za vsako pošiljko posebej. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo Pošta Slovenije poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
ID za DDV podjetja je: SI 75822083. Matična številka podjetja: 5168249
Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj ustreza varnostnim standardom. 
Vsi izdelki so originalni. 
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog oziroma do preklica ponudbe.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. 
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Komfi.si kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

 10) Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Komfi.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
• V istem koraku v polje koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
• Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
• Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

11) Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov
Organizator nagradne igre je prodajalec Šiviljstvo “Heart Still” Vida Kočevar s.p., Črešnjevec pri Semiču 16b, 8333 Semič. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen.
Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

12) Postopek obveščanja o nakupu

1. Komfi.si naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Komfi.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Komfi.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte Komfi.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Komfi.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. 
Komfi.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Komfi.si nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje, ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..
2. Naročilo je odpremljeno
Komfi.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Komfi.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Kupci se v primeru vprašanj na nas obrnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 041 726 781 ali po e-mailu na naslov info@komfi.si. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi (e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo kupec dobi na njegov spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

13) Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

6. odstavek 43. d člena ZVPot določa, da lahko potrošnik v 14. dneh od sklenitve pogodbe obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Pri tem ga bremenijo le stroški neposrednega vračila blaga (ki se obračunavajo po ceniku dostavne službe in so odviseni od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Potrošnik mora blago vrniti (izročiti podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga) nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. 
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: Šiviljstvo »Heart still« Vida Kočevar s.p., Črešnjevec pri Semiču 16b, 8333 Semič.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika ali ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@komfi.si
Kupec lahko do vloge za odstop od pogodbe dostopa TUKAJ.
V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe vrniti vsa prejeta plačila, ki so bila potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Zakon nadalje določa, da potrošnik odgovarja za manjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

PRIPOROČILO PODJETJA :
Da ne bi prišlo do nesoglasij, je za izdelek, ki ga kupec namerava vrniti, najbolje, da je:
• Neuporabljen, ne nošen, neopran, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži.
• Izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami.
• Če je stranka izdelek že začela uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.
• Priporočamo, da stranka previdno odpre embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete, dokler ni prepričana, da je izdelek ustrezen. 
• Pri nakupu oblačil naj stranka ustreznost velikosti preveri s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazi naj tudi na puščanje sledov ličil in pudra. 
• Pomembno! Izdelke je zaradi krčenja treba oprati pred morebitnim krajšanjem po naročilu (hlačnice, rokavi...).
• Stroške poštnine pri vračilu ali reklamaciji izdelka kupec krije sam!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov : info@komfi.si ali na spodaj zapisan naslov.  
Z naročilom pošiljke se kupec strinja, da v primeru, da pošiljke ne prevzame, nosi stroške vračila blaga.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Stroške povezane z vračilom blaga nosi uporabnik!
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf

14) Odgovornost podjetja za stvarne napake

Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti. Dobavitelj vseh blagovnih znamk je slovensko podjetje Šiviljstvo "Heart still", Vida Kočevar s.p.. Vsi izdelki so originalni.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
• vrne plačani znesek.

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake kupcu ob sporočenem zanimanju zanj (bodisi preko elektronske pošte na info@komfi.si ali s klicem na 041-726-781) podjetje posreduje na kupčev elektronski naslov. 
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Šiviljstvo “Heart still” Vida Kočevar s.p., Črešnjevec pri Semiču 16b, 8333 Semič, Slovenija. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Komfi.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

15) Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si Komfi.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

16) Izključitev odgovornosti

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.
Podjetje odgovarja za celotno vsebino besedil in fotografij, objavljenih na naši spletni strani. 
Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočit dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine. 

17) Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Komfi.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Komfi.si pregleda. Komfi.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Komfi.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Komfi.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta in fotografij v vseh elektronskih in drugih medijih. Komfi.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Komfi.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Komfi.si.

18) Pravica do obveščenosti ter obravnava pritožb

Komfi.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Komfi.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu.
Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.
Svoje osebne podatke si lahko ogledate, jih spreminjate ali zahtevate njihov izbris, prav tako se lahko odjavite od prejemanja novic. Pošljite e-poštno sporočilo, da ne želite prejemati novic, in sicer na naslov info@komfi.si
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti. 

OBRAVNAVA PRITOŽB
Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041-726-781 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@komfi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Črnomlju.
Naslov:
Šiviljstvo "Heart still", Vida Kočevar s.p.
Črešnjevec pri Semiču 16b
8333 Semič
Slovenija/ Slovenia
email : info@komfi.si
 SHRANJEVANJE POGODBE
-Podjetje bo v elektronski obliki shranilo besedilo pogodbe, katero bo potrošniku dostopno ob izraženem zanimanju. 

19) Pravo

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno Okrajno sodišče v Črnomlju.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Šiviljstvo "Heart still" Vida Kočevar s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Šiviljstvo "Heart still" Vida Kočevar s.p, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 29.10.2019




Share by: